Program śniadaniowy „Dobrego dnia” nadawany jest od 8 kwietnia – siedem dni w tygodniu w TVP3 Warszawa i pięć dni w tygodniu w TVP3. Przedstawia „sprawy bliskie sercom mieszkańców Warszawy, Mazowsza, ale i inych regionów kraju”.
– Zaproponujemy zupełnie inny charakter niż ten, który znamy z „Dzień dobry TVN” czy „Pytania na śniadanie”. Nie będziemy skupiać się na celebryckiej formie, postawimy na tematy poradnikowe – zapowiadał jeszcze przed startem formatu dyrektor TVP3 Warszawa Jakub Sito.
„Dobrego dnia” jest w założeniu „blisko ludzi” i wyzwań, z którymi mierzą się każdego dnia. W formacie poruszane są tematy społeczne i praktyczne, jak ekologia czy wystrój wnętrz. Jest także kącik dla mam, prognoza pogody czy informację o korkach.
Załoga prowadzących program to: Andrzej Sołtysik, Ula Kaczyńska, Paweł Pochwała, Dagmara Kowalska, Krzysztof Grzybowski, Katarzyna Sanocka i Małgorzata Walczak, którzy będą pojawiają się w codziennych wydaniach w czterech parach.
Śniadaniówka TVP3 z bardzo niskimi wynikami oglądalności
Portal Wirtualne Media przeprowadził analizę dotyczącą oglądalności „Dobrego dnia” po pierwszych kilkunastu dniach po starcie śniadaniówki. Okazuje się, że poranne pasmo na antenie ogólnopolskiej TVP3 ogląda zaledwie 16,5 tysiąca widzów. Przekłada się to na 0,66 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,43 proc. w grupie 16-49 i 0,29 proc. w grupie 16-59. Dla porównania, średnia widownia śniadaniówki TV Republika „Wstajemy!” od 8 do 15 kwietnia wyniosła 91,4 tys. osób.
W lutym 2024 roku „Pytanie na Śniadanie” wciąż było liderem wśród porannych formatów ze średnią widownią liczącą 362 tys. osób. Na drugim miejscu znalazło się „Dzień Dobry TVN” z wynikiem 339 tys. osób, a na trzecim „Nowy dzień z Polsat News”, który oglądało w lutym 2024 średnio 172 tys. widzów.
Czytaj też:
Kolejne problemy „19:30”. KRRiT ujawnia specjalny raportCzytaj też:
Poruszające wyznanie byłej gwiazdy TVP. „Mężczyźni oczekiwali ode mnie więcej. Byłam nękana”