Okres świąteczny to czas niezwykle zażartej rywalizacji o widzów telewizyjnych. Nic dziwnego więc, że Jacek Kurski pęka z dumy i prezentuje wyniki swoich stacji na Twitterze. W tym roku hitem został pierwszy odcinek serialu TVP o Agnieszce Osieckiej oraz dokument o Krzysztofie Krawczyku. Kurski zdradził, że ten pierwszy oglądało 3,4 miliona widzów. Film „Krzysztof Krawczyk. Całe moje życie” oglądać miały aż 4 miliony.
Kurski: Święta znów dla Telewizji Polskiej
Jacek Kurski spodziewa się, że to nie koniec dobrej passy. „26.12 i 27.12 w TVP1 nowe odcinki Osieckiej, a w TVP2 - Benefis Boysów i Kabarety Dwójki. Święta znów dla Telewizji Polskiej” - pisał w sobotę 26 grudnia. Do swojego wpisu prezes TVP dołączył wykres pokazujący znaczną przewagę nad konkurencyjnymi stacjami: Polsatem i TVN. Warto zaznaczyć, że wyniki pokazywane przez Kurskiego zostały zmierzone metodą MOR, a wiodącą metodą jest ta stosowana przez agencję Nielsena.
twitterCzytaj też:
Owsiak odpowiada na materiał „Wiadomości” TVP. „Tego nie da się wymazać”