Nowy program Marka Sierockiego w TVP to klapa? Są wyniki oglądalności

Nowy program Marka Sierockiego w TVP to klapa? Są wyniki oglądalności

Marek Sierocki
Marek Sierocki Źródło: Newspix.pl / TEDI
Oglądalność nowego programu Marka Sierockiego „To jest grane” na antenie TVP spada. Format, wbrew temu, co zakładano, nie cieszy się ogromną popularnością.

Marek Sierocki jako jeden z nielicznych dziennikarzy, którzy pracowali w Telewizji Polskiej w trakcie rządów Prawa i Sprawiedliwości, utrzymał tam zatrudnienie po zmianach, które nastąpiły w grudniu 2023 roku.

Dziennikarz w  pracuje nieprzerwanie od ponad 30 lat. W tym czasie był między innymi prezenterem muzycznym „Teleexpressu”, dyrektorem artystycznym Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu czy Międzynarodowego Festiwalu Piosenki w Sopocie. Prowadził format „Sierocki na sobotę”, magazyn „Hity wszech czasów” czy program rozrywkowy „Szansa na sukces”. W latach 2021-2023 wraz z Aleksandrem Sikorą komentował na antenach TVP1 i TVP Polonia półfinały i finały Konkursu Piosenki Eurowizji i Konkurs Piosenki Eurowizji Junior.

Marek Sierocki i „To jest grane”

Pod koniec 2023 roku nowe kierownictwo „Teelexpressu” zakończyło współpracę z dziennikarzem, a nowym prowadzącym kącik muzyczny został Mateusz Jędraś. Marek Sierocki dostał z kolei swój własny program „To jest grane”, który nadawany jest od 2 marca, co sobotę, po „Pytaniu na Śniadanie”. W formacie prezentuje listy przebojów z Polski, Hiszpanii, Włoch czy Francji. Oprócz tego pokazuje nowe teledyski oraz płyty. W ramach kartki z kalendarza, w każdym wydaniu Sierocki przypomina widzom dawne przeboje.

Oglądalność nowego programu Marka Sierockiego spada

Niestety, teraz po raz kolejny Marek Sierocki może mieć powody do obaw. Z najnowszych danych Nielsena wynika, że oglądalność programu „To jest grane” spada.

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu „To jest grane!” emitowanych w piątki o 21:55 w TVP2 wyniosła 175 tys. osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 1,69 proc. w gronie wszystkich widzów, 1,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,17 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Większą oglądalność miały powtórki programu, które w soboty o godz. 11:30 oglądało średnio 216 tys. widzów.

Czytaj też:
Monika Borkowska odchodzi z TVP. „Nie mogłam już na to patrzeć”
Czytaj też:
Wszystkie programy w nowej ramówce Trójki. Usłyszmy między innymi Jarosława Kuźniara

Opracowała:
Źródło: WPROST.pl / Wirtualne Media