W niedzielę 7 czerwca, czyli w Międzynarodowy Dzień Seksu, ruszyła kampania marki prezerwatyw Durex pod hasłem „Głośni w łóżku”. „Bądźcie głośni w łóżku – porozmawiajcie głośno o swoich potrzebach” – zachęca koncern. W ramach kampanii powstał spot, w którym opowiadają o swoich relacjach cztery autentyczne pary. Wśród nich są Jakub i Dawid – para gejów.
Portal Wirtualne Media informuje, że biuro reklamy Telewizji Polskiej odmówiło emisji spotu. Dziennikarzom udało się ustalić, że nadawca uzasadnił decyzję przepisami z ustawy o radiofonii i telewizji. „Audycje lub inne przekazy, zawierające sceny lub treści mogące mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich, inne niż te, o których mowa w ust. 4, mogą być rozpowszechniane wyłącznie w godzinach od 23 do 6” – cytuje portal.
Kampania firmy Durex zakłada, że w jesiennej odsłonie pokazane zostaną dokumenty opowiadające o relacjach par ze spotu. Reklamę pokazują obecnie TVN oraz Polsat.
Czytaj też:
QUIZ z serialu „Czterdziestolatek”. Ile pamiętasz z perypetii rodziny Karwowskich?