Reklamy to zwykle ta część telewizji, której wszyscy chcemy uniknąć. Marketingowcy przygotowujący spoty na Super Bowl starają się więc maksymalnie uatrakcyjnić swój przekaz, aby w pełni wykorzystać koszmarnie drogi czas antenowy. Kiedy każda sekunda jest na wagę złota, nie można zanudzać odbiorców, prawda? Kierując się tą samą myślą, przejdźmy do konkretów:
Miejsce 10.
Miejsce 9.
Doritos 3D
Miejsce 8.
Anheuser-Busch
Miejsce 7.
Coming 2 America
Miejsce 6.
The Falcon and The Winter Soldier
Miejsce 5.
Paramount+
Miejsce 4.
Uber Eats
Miejsce 3.
Cadillac
Miejsce 2.
Miejsce 1.
Amazon
Super Bowl dla Buccaneers
W finale NFL zespół Tampa Bay Buccaneers pokonał na własnym stadionie broniących tytułu Kansas City Chiefs 31:9. Dla Buccaneers było to drugie mistrzostwo NFL w historii. Siódmy tryumf w NFL w karierze zanotował Tom Brady. Ten 43-letni rozgrywający sześć poprzednich tytułów mistrzowskich zdobywał w barwach New England Patriots.
The Weeknd gwiazdą Super Bowl 2021
Gwiazdą tegorocznego half-time show był The Weeknd. Jego 12-minutowy występ oglądało z trybun 25 tys. widzów i blisko 30 tys. kartonowych figur, mających za zadanie ułatwić zachowanie dystansu społecznego i zapełnić puste miejsca. Choć wśród widzów było 7,5 tys. zaszczepionych pracowników służby zdrowia, komentujący i tak zwracali uwagę na zbyt dużą liczbę osób na stadionie, biorąc pod uwagę sytuację epidemiologiczną.
Czytaj też:
Zawodnik z polskimi korzeniami zdobył Super Bowl. Uwagę fotoreporterów przyciągnęła jego partnerka
Super Bowl 2021