Najnowsze dane Nielsena dotyczą tygodnia od 17 do 23 lutego. Pierwsze miejsce zajął „Dzień Zero” z Robertem De Niro. Serial Netfliksa opowiada o byłym prezydent USA, który zostaje wezwany z emerytury, żeby znaleźć źródło koszmarnego w skutkach cyberataku i odkrywa rozległą sieć kłamstw i spisków. Thriller był oglądany przez 1,84 mld minut w tygodniu swojej premiery. Najwięcej widzów tego tytułu stanowiły osoby 50+, których z pewnością przyciągnęło nazwisko hollywoodzkiej legendy, znanej z „Taksówkarza” czy „Irlandczyka”.
Nowe dane Nielsena. „Dzień Zero” bije na głowę konkurencje. Widzowie chętnie też oglądają hit Prime Video
Co ciekawe „Dzień Zero” ma też na swoim koncie inny imponujący wyczyn. Pokonał 3. sezon popularnego „Reachera”, o mężczyźnie niesłusznie oskarżonym o morderstwo, którego oglądać możemy na Prime Video i który również debiutował w tym okresie. Łącznie wszystkie odcinki serialu oglądano 1,81 mld minut, co dało serialowi miejsce 2. w rankingu najpopularniejszych. W przypadku tego tytułu największą jego publikę stanowili mężczyźni (58 proc. wszystkich widzów).
Wysokie noty miały też seriale: „Paradise” (502 mln wyświetleń) na Disney+, opowiadający morderstwie w spokojnej społeczności, zamieszkanej przez najbardziej wpływowe osoby na świecie, „Nocny agent” (619 mln) na Netflix o agencie FBI, uwikłanym w spisek i 3. sezon „Białego Lotosu” na Max (736 mln), którego tym razem akcja rozgrywa się w Tajlandii.
Nielsen odnotowuje także, że po raz pierwszy na liście pojawił się „Saturday Night Live”, dzięki specjalnemu odcinkowi z okazji 50. rocznicy nadawania show.
Czytaj też:
Dobre nowe filmy na Max. 10 propozycji na weekendCzytaj też:
30 najlepszych brytyjskich seriali na Netflix. To warto obejrzeć po „Dojrzewaniu”