Ta platforma jest liderem streamingu w Polsce. Świetny wynik Disney+

Ta platforma jest liderem streamingu w Polsce. Świetny wynik Disney+

Netflix, zdjęcie ilustracyjne
Netflix, zdjęcie ilustracyjne Źródło:Shutterstock / wutzkohphoto
Disney+, HBO Max, TVP VOD, Canal+, Amazon Prime Video, Polsat Box GO czy Player – widzowie w Polsce mają w czym przebierać, jeżeli chodzi o platformy streamingowe. Do sieci trafiły właśnie wyniki badań oglądalności serwisów Mediapanel, opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Według nowego badania, wśród platform streamingowych w Polsce wciąż króluje , który w czerwcu 2022 roku odwiedziło 13,51 mln polskich internautów, którzy przeciętnie spędzili tam ponad 5 godzin.

Na drugim miejscu pod względem użytkowników w Polsce znalazł się serwis z 4,42 mln odwiedzin. Subskrybenci spędzili w serwisie średnio 1 godzinę, 46 minut i 22 sekundy.

14 czerwca w Polsce zadebiutowała platforma Disney+, która w swojej bibliotece oferuje widzom ponad 800 filmów, ponad tysiąc seriali i 150 oryginalnych produkcji. Okazało się, że serwis potrzebował nieco ponad dwa tygodnie, aby znaleźć się na trzecim miejscu w Polsce pod względem zasięgu. Platformę odwiedziło 3,69 mln internautów i spędziło na niej średnio nieco ponad 2 godziny.

Już w czerwcu Disney+ wyprzedził też czołowe platformy nadawców telewizyjnych. Player zanotował 3,16 mln użytkowników, a TVP VOD 2,45 mln internautów. Z kolei Polsat Box Go miał średnio 2,2 mln użytkowników.

Platformę Amazona Prime Video odwiedziło w ubiegłym miesiącu 2,29 mln polskich użytkowników. Na stronie spędzili oni średnio po 37 minut i 39 sekund

Czytaj też:
CANAL+ online – aktualizacja nowości na lipiec 2022. Serwis kusi widzów hitami

Źródło: WPROST.pl / WirtualneMedia.pl