TVP chce „zjednoczyć Polaków”. Ujawnia nowy plan

TVP chce „zjednoczyć Polaków”. Ujawnia nowy plan

Spot TVP „Poznajmy się na nowo!”
Spot TVP „Poznajmy się na nowo!” Źródło: TVP
Telewizja Polska startuje z nową kampanią wizerunkową, która ma „zjednoczyć Polaków niezależnie od ich poglądów” i pokazać, że TVP jest „miejscem dla wszystkich”.

Nowa kampania wizerunkowa „Poznajmy się na nowo!” została ogłoszona podczas konferencji ramówkowej Telewizji Polskiej. – Chcemy, aby widzowie poczuli, że  jest blisko nich, że jest ich telewizją – otwartą, przyjazną i gotową zbudować relację z każdym, kto pragnie poznać nas na nowo – zapowiedział Tomasz Sygut, dyrektor generalny Telewizji Polskiej.

Kampania „Poznajmy się na nowo!„ obejmuje szereg działań promujących poszczególne pozycje programowe TVP we wszystkich kanałach komunikacji. Za produkcję spotu oraz kampanię promocyjną odpowiada nowo powstałe Biuro Reklamy i Marketingu TVP.

TVP zapowiada „nowe otwarcie”. Prezentuje spot z widzami

Jednym z takich działań jest zaprezentowanie nowego spotu wizerunkowego, w którym wzięli udział znani artyści związani z nadawcą publicznym (Paulina Chylewska, Kuba Badach, Barbara Kurdej-Szatan, Kacper Kuszewski, Lanberry, Michał Szpak, Maciej Musiał, Wiktoria Gorodeckaja, Michał Czernecki, Joanna Szczepkowska, Agnieszka Dziekan, Błażej Stencel, Robert Janowski, , Patryk Ganiek, Jacek Laskowski, Katarzyna Dowbor, Filip Antonowicz, Joanna Górska, Claudia Carlos, Robert El Gendy, Tomasz Stockinger, Piotr Wojdyło, Tomasz Tylicki, Michał Żebrowski, Teresa Lipowska, Karina Woźniak, Emilia Komarnicka czy Joanna Dunikowska-Paź), ale też widzowie TVP.

W spocie wykorzystano utwór „Od Nowa” zespołu Kwiat Jabłoni, który – jak podkreśla w komunikacie TVP – ma zaznaczyć nową filozofię Telewizji Polskiej – „poznajmy się na nowo”. „Kluczowy tekst piosenki ma zainspirować widzów do ponownego odkrywania TVP, która chce być nie tylko obserwatorem, ale i uczestnikiem życia swoich odbiorców” – czytamy.

„Nowa kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej to »nowe otwarcie«, które ma symbolizować intymność i zaangażowanie. W spocie pojawiają się sceny, w których gwiazdy TVP wchodzą w interakcje ze zwykłymi ludźmi, ukazując ich wspólne przeżycia, a także motyw podania sobie ręki – gestu symbolizującego jedność ponad podziałami. Telewizja Polska pragnie łączyć ludzi niezależnie od ich poglądów, pochodzenia czy przynależności społecznej, oferując programy odzwierciedlające codzienne życie i prawdziwe emocje” – zapewnia TVP.

Czytaj też:
Netflix podnosi ceny w Polsce. Zapłacimy nawet do 67 zł za miesiąc
Czytaj też:
Kolejna była dziennikarka TVP przechodzi do TV Republika. Niedawno głośno było o skandalu z jej udziałem