Po przetasowaniach w Telewizji Polskiej i wzmocnieniu składu Telewizji Republiki o nowych dziennikarzy, którzy znaleźli tam zatrudnienie po zwolnieniu z TVP, stacje telewizyjne rywalizują o wyniki. Z najnowszych danych wynika, że jeszcze do niedawna notująca rekordy TV Republika traci widzów, a zyskuje ich publiczna telewizja. Wszystko za sprawą kultowych seriali, które śledzą miliony widzów.
TVP2 liderem wśród stacji telewizyjnych
Według danych portalu Wirtualne Media, w tygodniu 12-18 lutego stacja TVP2 miała najlepszą oglądalność. Najwięcej widzów zgromadziła w poniedziałek z okazji premiery nowego odcinka serialu „M jak miłość” – epizod oglądało średnio 2,94 mln osób.
Na trzecim miejscu w rankingu najchętniej oglądanych formatów znalazł się też serial „Na dobre i na złe” TVP2 z widownią 2,2 mln. Czwartek miejsce zajęło show Telewizyjnej Dwójki „The Voice Senior”, której finałowy odcinek 17 lutego śledziło 1,93 mln osób.
Jakie serwisy informacyjne oglądamy najchętniej?
W pojedynku najchętniej oglądanych w zeszłym tygodniu serwisów informacyjnych, zwyciężyły „Fakty” TVN, które śledziło 2,57 mln widzów. Drugim pod względem oglądalności dziennikiem informacyjnym był „Teleexpress” na TVP1, który miał widownię 1,53 mln, a trzecim „19:30”, którą śledziło 1,5 mln osób.
TVP2 liderem, Telewizja Republika traci widzów
Wyniki wskazują, że pod względem oglądalności TVP2 stała się w zeszłym tygodniu liderem. Na drugie miejsce spadła telewizja TVN24, a podium uzupełnia TVN. Czwartą pozycję zajęła TVP1, a piątkę zamyka Polsat.
Tymczasem – jak wskazują dane Wirtualnych Mediów – z 6. na 7. pozycję wśród czołowych stacji informacyjnych spadła Telewizja Republika (3,17 proc.; – 0,65 proc.).
Spadek notują też Polsat News – z 12. na 13. lokatę, oraz TVP Info, które zajęło 15. miejsce.
Czytaj też:
Kto poprowadzi „Koło fortuny”? To oni mają zastąpić Izabellę Krzan i NorbiegoCzytaj też:
TVP poddaje się w sądzie. Zapłaci i przeprosi za „Inwazję”