Przy udziale znanych piosenkarzy Pampers „celebruje ojcostwo”. 60-sekundowa reklama „Love the Change” rozpoczyna się od sceny, w której John Legend przewija dziecko, nucąc pod nosem piosenkę „Stinky Booty Duty”. Wtóruje mu chór mężczyzn, którzy stoją za jego plecami. Każdy z nich trzyma w nosidełku dziecko. Następnie mamy przejście na Adama Levine, który – jak się zdaje – już poradził sobie z przebraniem maleństwa. Utrzymany w musicalowej konwencji spot kończy wejście Chrissy Teigen, modelki i żony Johna Legenda.
Przygotowana przez agencję MSL Group reklama, to już druga część kampanii z Johnem Legendem. Poprzednia zadebiutowała w czerwcu minionego roku i oparta była na podobnym koncepcie podkreślenia, że nie tylko kobiety odpowiadają za opiekę nad dziećmi.
Czytaj też:
Jak naprawdę nazywają się gwiazdy? Będziecie zaskoczeni