Reklama perfum Pazury budzi kontrowersje. To plagiat?

„Można zrobić produkt i aż produkt. My stawiamy na tę drugą opcje i chcemy Wam pokazać z jaką pasją i zaangażowaniem spełniamy swoje marzenia o tworzeniu perfum” – napisała w sierpniu na swoim Instagramie Edyta Pazura, zapowiadając dwa nowe zapachy Sky&Soul.
Gwiazda podziękowała też za pomoc i realizację „marzenia o reklamie”. „Zrobiliśmy ten spot dokładnie tak, jak sobie to wymyśliliśmy i zapragnęliśmy. Ten film w pełni pokazuje oddanie naszej pracy, charakter perfum i zaangażowanie w Sky&Soul” – podała.
Reklama została nagrana na terenie posiadłości Pazurów na Mazurach. Główne skrzypce gra w niej sama Edyta Pazura, jednak widać w klipie też jej męża. Gwiazda tłumaczyła potem też w komentarzach, że inspiracją do stworzenia reklamy był Charlie Chaplin i „Pulp Fiction” Quentina Tarantino.
Reklama Pazurów jak reklama Kenzo?
Tymczasem Karolina Domaradzka, która jest krytyczką i stylistką mody, zauważyła, że reklama Pazurów przypomina wideo marki Kenzo z Margaret Qualley w głównej roli.
„Na sugestię użytkowniczki Instagrama, że film promujący perfumy Sky and Soul kojarzy się z popularną reklamą perfum domu mody KENZO, Edyta Pazura odpowiedziała, że przy tworzeniu choreografii do spotu, w którym zatańczyła wspólnie z mężem, inspirowała się filmami z Charlie Chaplinem i »Pulp Fiction«. No cóż, najwyraźniej wielkie umysły tego świata myślą podobnie. Lubicie takie inspiracje?” – zapytała Domaradzka, zamieszczając wideo-porównanie dwóch reklam.