Interwencja po emisji teledysku Ekipy. Z butelek znika logo piwa Buh

Interwencja po emisji teledysku Ekipy. Z butelek znika logo piwa Buh

Etykiety piwa Buh zniknęły z teledysku Ekipy
Etykiety piwa Buh zniknęły z teledysku EkipyŹródło:YouTube
„Wirtualne Media” informują, że Ekipa zmieniła teledysk do singla „Chill” po tym, jak serwis napisał, że wielokrotnie pojawia się tam logo piwa Buh. Etykiety na butelkach zniknęły po interwencji Google Polska.

Przypomnijmy, że „Wirtualne Media” już kilka dni temu podawały, że w teledysku „Chill” ok. 20 razy pojawia się logo piwa Buh. Serwis wysłał więc zapytanie do polskiego oddziału Google, by dowiedzieć się, czy materiał był weryfikowany pod kątem zasad reklamowych obowiązujących w naszym kraju. Serwis zaznacza, że wielokrotne pokazywanie etykiety piwa narażało nieletnich użytkowników serwisu na ekspozycję alkoholu.

Jak się okazało, Google Polska faktycznie zainterweniowało w sprawie teledysku. Na kanale Ekipy widzimy bowiem poprawioną wersję teledysku „Chill”. Z nagrania zniknęły wszystkie etykiety piwa Buh. W teledysku widzimy jedynie same butelki, logo piwa zostało wymazane.

Marka Buh nie współpracowała z Ekipą

Serwis przypomina również, że sama marka alkoholowa nie współpracowała przy emisji klipu. – Teledysk zrealizowany przez Ekipę jest ich dziełem autorskim. Nie mieliśmy jakiegokolwiek wpływu na jego treść, jak i formę. Nie ustalono ani nie konsultowano z nami czegokolwiek odnośnie do tej produkcji. Jako producenci alkoholu w swojej komunikacji marketingowej przestrzegamy obowiązujących przepisów prawa – brzmi wypowiedź Przemysława Bobrowicza, dyrektora ds. marketingu w Manufakturze Piwa, Wódki i Wina, do której należy marka Buh.

Czytaj też:
Walka o lody ekipy Friza! Do sieci trafiło nagranie z Lidla

Źródło: WPROST.pl / Wirtualne Media