„Taco Hemingway na ten moment (6 kwietnia) posiada 1 074 120 867 odtworzeń” – czytamy we wpisie na Facebooku. Jak obliczył administrator strony Obliczenia i analizy w rapie, na sukces artysty składają się przede wszystkim solowe projekty rapera i udział w Taconafide. „Na ten moment wyświetlenia Filipa przekraczają prawie 1,5-krotnie wszystkie odtworzenia Quebonafide” – podano.
Taco Hemingway, a właściwie Filip Tadeusz Szczęśniak, zaczął nagrywać w 2011 roku. Wypuścił wówczas mixtape „Who Killed JFK”. Rok później zmienił pseudonim Foodvillain na Taco Hemingway i nagrał minialbum „Young Hems”. Kolejnym jego krążkiem był „Trójkąt warszawski”, który powstał w 2014 roku. Płyta ta przyniosła mu rozgłos i otworzyła drogę do dołączenia do wytwórni Asfalt Records. Później wydał kolejny minialbum, zatytułowany „Umowa o dzieło”. Ogromny sukces osiągnął jego wspólny z Quebonafide album „Soma 0,5 mg”. Popularne były także kolejne płyty jak „Szprycer”, „Marmur” czy „Pocztówka z WWA, lato 19'”.
Jego najbardziej znane utwory to: „6 zer”, „Następna stacja”, „Deszcz na betonie”, „Polskie tango”, „Tamagotchi” czy „Fiji”.
Czytaj też:
„Milionerzy”. Uczestniczka nie wygrała nawet 500 zł. Znasz odpowiedź na pytanie?