Netflix korzysta na ogólnoświatowym lockdownie. Pochwalił się wynikami swoich hitów

Netflix korzysta na ogólnoświatowym lockdownie. Pochwalił się wynikami swoich hitów

Już w trakcie wprowadzania przez kolejne kraje ograniczeń i obostrzeń na czas pandemii koronawirusa wiadomo było, że na całej sytuacji mocno skorzystają dostawcy rozrywki online. Rekordami chwalą się m.in. tylko sklepy z grami, komunikatory wideo czy twórcy internetowych kursów i szkoleń. Teraz swoje imponujące wyniki ujawnił Netflix.

Ozark — sezon 3
29 mln od premiery 27 marca

Miłość jest ślepa
30 mln od lutego

Król Tygrysów
64 mln od premiery 20 marca

Dom z papieru — sezon 4
65 mln od premiery 3 kwietnia

Śledztwo Spensera
85 mln od premiery 6 marca

W ciągu trzech pierwszych miesięcy tego roku prawie 16 milionów osób utworzyło konto na platformie streamingowej Netflix. To niemal dwukrotność nowych rejestracji, jeżeli porówna się tę liczbę do wyników za ostatnie miesiące 2019 roku. W ostatnich miesiącach starzy i nowi abonenci najchętniej oglądali kolejne części „Ozark” i „Domu z papieru”, a także niespodziewany hit dokumentalny pt. „Król Tygrysów”. Świetnym wynikiem zaskoczył także film „Śledztwo Spensera” oraz reality show „Miłość jest ślepa”.

– Netflix jest i pozostanie firmą, która najmniej ucierpi na COVID-19 – powiedział analityk eMarketer Eric Haggstrom w rozmowie z BBC. – Ta firma jest prawie idealnie dopasowana do populacji, która nagle zostaje w domu – dodał. Zapotrzebowanie na streaming jest tak wysokie, że Netflix w zeszłym miesiącu poinformował o obniżeniu jakości swoich filmów w Europie, aby zmniejszyć obciążenie dostawców usług internetowych. Firma zatrudniła również 2 tys. nowych pracowników obsługi klienta.

Czytaj też:
Netflix udostępnił za darmo filmy na YouTube. Co obejrzymy?
Czytaj też:
Netflix dostrzegł problem i wprowadził nowy przycisk. Zauważyliście?
Czytaj też:
Te filmy i seriale pojawią się w maju na HBO GO