„Mamy dwie córki, mamy dom, drzewo, samochód, a teraz chcemy też mieć swój kanał na YouTubie” – napisali Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor. W dalszej części opisu kanału „Dowbory Be Happy” para pobieżnie wyjaśniła internautom, jakich treści mogą się spodziewać. „Może być różnie, może być groźnie, ale na pewno będzie wesoło i bez ściemy. Śledźcie nas też na Instagramie oraz na Facebooku i TikToku. W każdy czwartek będziemy wrzucać nowe filmy, więc bądźcie czujni. To dopiero zapowiedź tego, na co nas stać” – zachęcali Koroniewska i Dowbor.
„Bitwa na lajki”
Obecnie kanał „Dowbory Be Happy” śledzą ponad 3 tysiące internautów. Dotychczas na kanale pojawiły się dwa kilkuminutowe filmy „Atakujemy YouTube’a” oraz „Joasia vs. Maciek, czyli bitwa na lajki”.
Aktywność pary na YouTubie wzbudziła duże zainteresowanie internautów. „Zarażać pozytywną energią. Powodzenia w ogromnym świecie internetów”, „Super się was ogląda! Czekamy na więcej!”, „Po zapowiedzi i pierwszym odcinku nie mogę się doczekać następnych” – komentowali użytkownicy mediów społecznościowych. „Moja ulubiona para w internecie!!!”, „Świetnie się was ogląda. Tego brakowało na polskim YouTubie – naturalności” – dodawali inni.
Czytaj też:
5-latka z Rosji jest gwiazdą YouTube. Zarobiła fortunę, o której wielu może jedynie pomarzyć