Dziesięć lat temu Chiara Ferragni założyła bloga modowego „The Blond Salad”, który z dnia na dzień zyskał sławę na całym świecie. Dwa lata później „Teen Vogue” nagrodził Ferragni tytułem blogerki roku. Aktualnie jest ona najbardziej popularną blogerką modową, a jej profil na Instagramie obserwuje już 17 milionów użytkowników. Ferragni szybko zaistniała w elitarnym świecie mody, a ostatnio dostała propozycję udziału w programie telewizyjnym.
Jak donosi magazyn „Hola!”, 32-letnia Ferragni wystąpi w programie Making the Cut, gdzie zobaczymy ją w roli jurorki. Jedną z oceniających będzie też Heidi Klum, a do rywalizacji stanie 12 projektantów i przedsiębiorców z całego świata. Emitowany wiosną 2020 roku przez Amazon format wyłoni nie tylko osobę, która otrzyma milion dolarów, ale będzie stanowił również szansę na rozwinięcie małych biznesów uczestników w globalne marki modowe.
Ślub z włoskim raperem
Ślub Chiary Ferragini i Fedeza, który odbył się na początku września, stał się jednym z najczęściej komentowanych wydarzeń społecznych w ubiegłym roku. Według analityków z firmy Launchmetrics miał on dwukrotnie większe "oddziaływanie medialne" niż królewski ślub księżnej Meghan i księcia Harry'ego. Na swój ślub Chiara Ferragni założyła suknię Diora. Według analityków samo oznaczanie Diora na zdjęciach ślubnych przyniosło domowi mody 5,2 miliona dolarów zysków, w tym 1,6 miliona dolarów z samych postów na temat sukienki.
Launchmetrics wyliczył, że hasztag #TheFerragnez, który stworzyła młoda para zebrał w sumie w mediach 67 milionów reakcji (polubienia, komentarze, reakcje).
Czytaj też:
Była gwiazdą porno, przeżyła nawrócenie. Teraz jest żoną pastora
Blogerka modowa Chiara Ferragni