„Zabójczy rejs” nowym hitem Netfliksa. W trzy dni pobił nawet „Nie otwieraj oczu”

„Zabójczy rejs” nowym hitem Netfliksa. W trzy dni pobił nawet „Nie otwieraj oczu”

„Zabójczy rejs”. Zdjęcie z planu
„Zabójczy rejs”. Zdjęcie z planu Źródło: Netflix/Scott Yamano
Produkcja Netfliksa „Zabójczy rejs”(org. Murder Mystery) debiutowała na platformie 14 czerwca i w ciągu trzech dni stała się hitem. Do wtorku film został odpalony na niemal 31 milionach kont, co stanowi absolutny rekord w skali tego serwisu.

Choć film z Adamem Sandlerem i Jennifer Aniston zbiera średnie oceny (45 proc. w serwisie Rottentomatoes.com, 6,1/10 na portalu IMDb oraz 5,9 na Filmwebie), cieszy się dużym zainteresowaniem widzów. Jak poinformował , w ciągu trzech dni od premiery "Zabójczy rejs" odpalono na 30,9 mln kont. W samych Stanach Zjednoczonych i Kanadzie po produkcję sięgnęło 13 374 914 subskrybentów.

Warto podkreślić, że w nomenklaturze Netfliksa „wyświetlanie” filmu oznacza nie samo jego włączenie, ale obejrzenie co najmniej 70 proc. obrazu. Netflix podaje, że film z Sandlerem wypada lepiej niż słynne „Nie otwieraj oczu” z Sandrą Bullock, które w ciągu pierwszego tygodnia obejrzało 45 mln użytkowników.

Sandler i Aniston w „Zabójczym rejsie”

„Zabójczy rejs” opowiada historię nowojorskiego policjanta (Adam Sandler), który w końcu zabiera swoją żonę (Jennifer Aniston) na długo obiecywane wakacje w Europie. Dzięki przypadkowemu spotkaniu w samolocie para otrzymuje zaproszenie na jacht należący do miliardera Malcolma Quince’a. Gdy Quince zostaje zamordowany, małżonkowie stają się głównymi podejrzanymi w sprawie rodem z klasycznego kryminału.

Czytaj też:
Będzie drugi sezon serialu „Russian Doll” na Netfliksie. Pojawiła się krótka zapowiedź

Galeria:
"Zabójczy rejs". Film z Adamem Sandlerem i Jennifer Aniston na Netfliksie
Źródło: Hollywood Reporter
 1

Czytaj także