Japońska gwiazda rozmawia z funduszami venture capital, ponieważ potrzebuje 40 milionów dolarów, aby rozwinąć na większą skalę prowadzoną razem z mężem platformę e-commerce KonMari.com. Aktualnie sprzedaje za jej pośrednictwem swoje książki, ale w planach ma nowe produkty – informuje serwis Techcrunch.
Marie Kondo to znana na całym świecie specjalistka od zaprowadzania porządków. Jest autorką czterech książek, które sprzedały się w milionach egzemplarzy, w tym bestsellerowej „Magii sprzątania” (ukazała się w 30 krajach, w Polsce nakładem wydawnictwa Muza).
W styczniu 2019 w Netfliksie zadebiutował jej program „Sprzątanie z Marie Kondo”, w którym pomaga Amerykanom sprzątać domy zgodnie ze swoją autorską metodą. Polega ona na sprzątaniu krok po kroku, według kategorii i zatrzymywaniu tylko tych rzeczy, które sprawiają nam radość. W 2015 roku magazyn „Times” zaliczył ją do grona 100 najbardziej wpływowych osób.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.